Summan av kardemumman


Ett trött smile sådär på kvällskvisten

Ett knä, och en svullen klump

Ligger nu i sängen helt slut efter något som känts som en mycket lång dag, även om jag inte hunnit med särskilt mycket när jag tänker efter. Men här är en sammanfattning
- Åt smarrig frukost med färska bär och yoghurt
- Sladdade runt i huset ett par timmar
- Städade, motvilligt
- Åkte till Oakbrook med Helena och Julia och gick på Nordstrom, åt deras underbara kyckling/ jordgubb/ chevrésallad
- Köpte en Marc by Marc Jacobs-klocka
- Sminkade mig första gången sen i tisdags
- Köpte två tidningar att underhålla mig med, Glamour och Cosmopolitan
- Hade familjens bästa vänner över på middag
- Åt så mycket förrätt att vi fick vänta två timmat med huvudrätt, och skippa desserten
- Jag åt glass ensam i stället, cookies and cream
- Konstaterar att svullnaden i mitt knä, och smärtan, inte avtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0