Very sexy


Very Sexy by Victoria Secret

Spenderade drygt en timme inne på Victoria Secret idag och fick världens bästa service, allvarligt den bästa jag vart med om. Först blir man mätt för att få rätt storlek, sen skickas man in i omklädningsrummet, tommhänt, för att där prova sig fram bland de vanligaste modellerna. När man väl gallrat en första gång, får man en ny vända modeller i samma serie med lite olika funktioner och finesser, för att sen gallra igen! När man väl kommit fram till exakt vilka modeller man gillar är det dags att välja färg och mönster! Även där finns det otaliga variationer! Jag har allvarligt talat provat ungefär 30 olika BH:ar i olika storlekar, modeller och med olika mönster! Allt för att komma fram till att jag älskar "Very Sexy" i ljusrosa/grått leopardmönster, den sitter bättre än alla andra jag någonsin provat. Jag önskar verkligen att VS kommer till Sverige i framtiden, konceptet och utbudet är grymt!
Och det är ingen mening att fråga hur jag ska få hem allt, för jag vet faktiskt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0