101010

Om mindre än en timme ska jag sitta hos frisören och hoppas på att bli precis lika snygg i håret som jag var när jag var nyklippt i somras på Gotland, älskade den frisören (och frisyren), och hon är tyvärr den enda jag kan säga det om! En frisör i hela Sverige som jag gillar, och hon ska jobba på Gotland? Kul!
Hoppas jag kommer fram utan problem, hehe, mår fortfarande lite illa när jag står upp, och nu ska jag promenera i typ en halvtimme.
Det gick toppen igår med barnvaktande av sjukt barn, blev bara jag och Alice, vi satt faktiskt mest och pratade för ovanligheternas skull! Men det blev tidigt i säng för henne som var sjuk. Nu verkar det tyvärr som om Helena också åkt på det här, värst vad smittsamt det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0