Alice säger


Här var jag brun i fejset, som Alice sa

Alice har några tankar och funderingar
- Den här är inte din riktiga stad, för vi har många babysitters, jag förstår inte varför du kom hit, för vi har så många babysitters. (Men Alice undrar bara, för hon har sagt att hon är glad att ha mig här)
- Det här är som trappor (golvplattorna) för de ligger som en trappa, men inte de små, för de vill inte det!
- När vi var i Sverige, i Ronjas hus på party, då var du så brun i fejset!
- Om man sitter på vägen och har picnic, och en bil vill åka förbi till en annan land, och man blir död, då måste man åka till hospital med en ambulans
- Vet du hur jag kan det här? (Ta bild med min kamera.) - Nä, hur då? Säger jag. - För du teachde mig det! (Woho jag är bra lärare.)

Förresten, har varit i USA i en månad och en dag nu! Och det var kvällen på bilden ovan som fick mig att komma hit! Tur att man var där må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0