Amerikansk mobil

Sådär, nu har jag fått en amerikansk mobil av familjen här! Blev en härlig överraskning när jag kom hem idag. Och det känns superskönt då jag i över en månad egentligen varit utan mobil. Har vart så många situationer då jag känt att en mobil hade suttit som en smäck, precis som den ska, när man bara vill meddela något eller ringa och fråga efter minsta lilla. Men det är tack och lov numer löst.
Jag kommer fortfarande ha med mig och ha min svenska mobil påslagen för inkommande sms och samtal ifrån Sverige, för varken jag eller ni tjänar på att ni hör av er till min amerikanska. Så jag har med mig båda! Skulle ni mot förmodan vilja ha numret finns det på facebook under info.
Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad bra!

2010-10-24 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0