Columbus day






Tjejerna och jag

Har haft en jättemysig dag med tjejerna i det härliga vädret, och eftersom de var lediga idag hade de en kompis som sov över här med. Så började morgonen med lite frukost för att sen ge oss ut på en halloween decoration sightseeing, så vad vi gjorde var att jag cyklade med Alice och McKenzie i en sån där vagn efter min cykel, och Julia cyklade själv. Så åkte vi runt i området och tittade på hus och deras galna halloween-pynt! Mycket roligt faktiskt! Vi cyklade runt i säkert en timme minst, hade lite vattenpauser, lekpause på lekpark och så vidare. Lunch hade vi i parken som ligger här, så vi tog med baconpaj, morötter, äpplen och oreos och hade picknick med Yvonne och hennes små barn. När vi kom hem så målade vi spöken, pumpor och andra halloween grejer, en riktig halloween dag kan man säga!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha umgåtts med Viola, Julia och Yvonne, gick bara runt lite och pratade, satt på Starbucks och sådär! Trevligt trevligt! Funtar på att lägga mig och streckläsa min grymma bok nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Du ser ut att ha det jättebra och trivas! Är lite nyfiken men pratar du engelska med familjen och barnen eller är alla svenska? :)

Puss

2010-10-12 @ 16:23:26
URL: http://sandrahjalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0