Förberedelser





Mycket viktigt att visa tänderna på varje bild, det gör man när man är utklädd

Kreativ som jag är har jag precis provat två olika alternativ till halloween som infaller nu till helgen! Det är egentligen nu på söndag, men eftersom söndag är en rätt dålig dag, så firar många (ungdomar) på lördag i stället. Jag vart tidigare i veckan medbjuden att hänga på in till stan till det där trötta stället JB där jag vart typ tre gånger, eftersom de har en stor halloween-fest på lördag. Vilket ställe lär inte ha det? Såklart vill jag fira amerikansk halloween och tackade ändå ja till erbjudande i väntan på grönt ljus. För jag har inte vetat om jag ska sitta barnvakt på lördag eller inte förrän idag, så jag har inte orkat köpa någon costume. Mitt resonemang - man tager vad man haver. Det vill säga leopard-over-load eller pirat! Vad tycker ni? Och har ni något annat förslag på vad man kan klä ut sig till "med sina vanliga kläder/smycken/sminkprodukter", eller hur man kan hotta up mina två alternativ? Har kanske möjlighet att köpa något litet på dagen på lördag, men är inte sugen på att köpa en hel dräkt utan snarare acessoarer eller tillbehör.

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej!

Katten är för snäll och piraten för ful. Jag tycker du ska ha din svarta långa klänning och måla dig hårt typ djävulskvinna med horn, kolla Nathalies profilbild!

Puss

2010-10-28 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0