Godis är gott!

Som det godismonster jag är kan jag inte sluta tänka på godis! Svenskt, gott, vanligt plockgodis! Totalt omöjligt att få tag i här, helt ärligt, det finns typ inget godis allt här? Jag är sjukt förvånad, "feta amerikanare" blir definitivt inte tjocka på godis i alla fall, men supersöta drycker och läsk, chips, sötade popcorn och konstiga typer av snacks finns det gott om! Färdigmat och friterat med såklart. Men godis är det extremt dåligt med, i stället sötar de all mat.
Nu till saken, i förmiddags kom Odd tillbaka ifrån ett besök i Norge och hade köpt med sig gott svenskt godis! Wheey, turkisk peppar, salta bilar, djungelvrål och massa annat. Det smaskade vi på lite i förmiddags! Så stillade lite av begäret. Men kommer aldrig sluta älska svenskt plockgodis, och choklad med för den delen!
Om nån vill skicka ett paket kan ni ju fylla det med Marabou, Kinapuffar, (en snygg svensk kille), Plopp, samt alla mina favoriter ifrån Karmellkungen (se bild). Dessutom skulle jag behöva en ny tandborste, kan bara ha en, Jordan Clean Between, och den finns inte här! Nå, någon söt som vill skicka paket?



Bra kombo, godis och tandborste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0