Helg, helg, helg!



God förmiddag/ kväll kära läsare! Hösten börjar kännas på allvar här i Chicago, idag har det varit elva kalla och blåsiga grader under min morgonpromenad, burr! Börjar väl bli dags för jackor och varmare skor, känns trist! Men jag ska vara glad att jag fått förlängd sommar med några veckor i alla fall! Har slukat en stor och god lördagsfrukost med juice, kaffe, mozarella och tomat, ägg och vattenmelon! Bra start! Nu har jag Alice och grannen Macenzie.
Om ett par timmar ska jag möta Viola och vi ska gå till Hinsdale tillsammans, jag ska leta upp en frisör och kanske tar vi en fika/ lunch där borta, ska bli mys!
Ikväll ska jag sitta barnvakt, har dessutom fått en extra på halsen lite oväntat (grannen), så nu blir det tre tjejer som ska läggas. Håller verkligen tummarna för att det ska gå bra!
Mitt halsont känns förresten bättre idag för den som undrar, men förkyld är jag fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0