Ice, ice baby, baby, ice, ice


Racerbiken

Att cykla i ensiffrigt gradantal är banne mig som att cykla i minusgrader! Fy sjutton! Det har gått från tvåsiffrigt till två grader över en natt, känns katastrof. Kan de ensamma siffrorna inte åtminstone börja uppifrån och gå ner? På gymmet frågar de vad jag ska ta mig till när vintern kommer, och jag svarar ärligt "I really don't know!".
Precis när jag tränat klart och ska ta cykeln hem går det förbi en väldigt posh kvinna i trettioårsåldern med fyllda läppar, lockat hår och stora filmstjärneglasögon som säger "hey, what a cute bike, where did you get that?!". Cute, bike, höh? Amerikanare. Förklaring överflödig.

PS. Vad dåliga ni är på att hjälpa mig! Mami får en guldstjärna för kommentaren i "Förberedelser"-inlägget! Tur att jag ibland (läs alltid) är så duktig att jag klarar mig själv. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0