Is that your costume?

Det frågade en kvinna mig idag när jag har på mig detta, hehe, vi var ju på halloween-parad på Julias skola och många föräldrar/ syskon som kom för att titta hade klätt ut sig. Så hon tyckte jag såg ut som Michael Jackson! Skoj! Men men, det var kul att se alla barnen som går in för det till femhundra procent, det är skoj. Annorlunda jämfört med Sverige. Viola kom dit med sina barn för att titta med, även Yvonne och en tjej jag aldrig träffat innan, Erin, var där. Alla ska med ut imorn och festa (fira halloween).


Jag på paraden, iklädd costume?

Julia innan

Fin halloween-manikyr jag gjorde på henne

Förberedelser, Helena och Julia

Alice på paraden

Skidåkar-Viola kom också för att titta

Julia och hennes kompis, som katter

Random cup cakes, sött!

Kommentarer
Postat av: My

Haha! Jag vill också vara en cup cake!!

2010-10-30 @ 05:33:33
URL: http://myannamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0