Jag är glad för jag är nöjd!


Vet inte varför, men känner mig som min mami i den här jackan, hehe

Ovanifrån

Från sidan, tycker dock inte att de gör sig helt rättvisa såhär, bättre bilder kommer säkert

OH YES! Äntligen har jag kammat hem både en vinterjacka och ett par stövlar! Var på stan idag och provade skor på en skobutik som jag älskar (State Street), där möts jag av världens härligaste försäljare. En snygg kille några år äldre än mig iklädd militärskjorta och ett stort trevligt leende. Han utstrålar bög på flera kilometers avstånd, och jag älskar honom. Han var precis så där "lagom bögig" om man får säga så, dvs. inte jobbig röst och fåniga uttryck, bara jordnära. Hur som helst, vill inte snöa in mig på att han var bög, utan vill berätta hur extremt trevlig, nyfiken, öppen och gullig han var! Han ställde massor med frågor om mig och mitt ursprung, om London, om fest, om kulturskillnader och massa, massa mer. Jag var där i nästan en timme och log och skrattade mest hela tiden. Honom skulle jag vilja umgås med, han var rikigt mysig. Stor bonus - han kunde sälja skor och hittade det perfekta paret för mig. Dessa klassiska, höga läderstövlar med perfekt passform. Eftersom de var en bit utöver min budget, så jag la undan dem först, för att fortsätta leta och kolla på vinterjacka. Så jag traskade vidare och gick in på en butik jag aldrig vart på, pust, massa fula tantkläder! Så jag tog rulltrappan upp i hopp om en "ungdomsavdelning", hamnar på "barn". Ser en ball jacka. På barn. På killsidan. Provar. Köper. Rusar tillbaka till skobutiken och köper bootsen och jämnar därmed ut min budget för dagen. Skor och jacka. Jag är så löljigt nöjd, och stolt. Stolt att Sofia tjugo år köper XL på killavdelninen för barn, och berättar om det.

Kommentarer
Postat av: Mami

Snyggt, men var glad att du ser ut som din mami, sportig och välklädd!

2010-11-01 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0