Jag är med GYMKORT!


Redy to get fit

Hur glad får man bli egentligen, över ett gymkort? Jo, precis hur GLAD man vill, och det är jag! Jippi, här ska det tränas! Måste verkligen fota mitt nya supersöta, fräscha, gemytliga lilla gym! Det är toppen, inte som SATS, men toppen! Var ju där i förra veckan och rekade, och idag blev jag välkomnad med "Heeeey Sofia, I'm glad to see you're back"! Hur sjukt är inte det? Så nu är jag medlem, ska rocka loss av bara sjutton. Är ju förvisso fortfarande lite förkyld, men tar det lugnt nu i början helt enkelt.
Ni förstår inte hur litet det är, alla verkar känna alla, ägaren är där hela tiden och pratar och tränar med alla, det är typ fem personer på klasserna, det finns inga omklädningsrum utan två större badrum med dusch/ toalett, inga skåp utan allt lämnas på hyllor. Det är verkligen som en liten privat gymklubb, känns som om det kan passa perfekt. Körde bara ett expressnabbt pass med lite styrka, men det tar tjugo minuter att gå dit i snabb takt, så det blir ju ändå fyrtio minuter totalt fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0