Jag fryser ihjäl!

Provade den här superläckra pälsvästen från Michel Kors i söndags, den vore inte fel!

Det börjar faktiskt bli rätt kallt här nu, hösten är bitig och när solen inte ligger på känns det riktigt kyligt! Vaknade i natt av att jag frös, kändes helt sjukt, har annars vaknat av att jag varit för varm! Nu är klockan nio på morgonen och det är bara 8°C ute, brukar bli det dubbla efter lunch, men det är fortfarande kalla mornar. Ska iväg till några outlets/ butiker med Helena nu snart, kolla lite halloweenkläder till barnen, och kanske mig själv? Vet inte riktigt vad planen är för halloween då det infaller på en söndag, om jag ska vara här med familjen eller om jag ska styra upp något med tjejerna häromkring? Återstår väl att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0