Jordgubbar med riktig mjölk..


Jordgubbar med mjölk, inte min bild, men ändå

..Åt jag till frukost! Med avokado, vändstekt ägg, kaffe och blåbärsdryck! Smaskigt värre om jag får säga det själv, vilket jag såklart får. Ikväll ska jag på födelsedagsmiddag hos Evelina som blir myndig i USA idag, det vill säga tjugoen höstar. Grattis! Så funderar på en sväng på stan innan då det ändå är där jag måste mellanlanda innan jag åker vidare. Det ska i alla fall bli jättetrevligt ikväll, så det ser jag fram emot!
Hade ju tänkt att träna idag, men har upptäckt att mitt gym inte är öppet på söndagar? Kan det verkligen stämma? Jag har ringt flera gånger för att kolla, för det står inga öppettider på hemsidan, men de har heller inte ett enda gruppass under dagen. Så jag befarar det värsta, och blev plötsligt för lat för att ta på mig träningskläder, cykla dit för att upptäcka att jag måste cykla tillbaka. Orkar heller inte gå ut och springa eller så. Det får helt enkelt vänta tills imorn, men lite ledsen i ögat blir jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0