Juicy Couture

Jag är nu en jättestolt ägare av en chockrosa juicy-dräkt! Ähum, nej? Skulle inte tro det, inte mig grej det där! Men däremot har de mycket läckra smycken i sin kollektion, och igår under kvällsspaningen med Viola föll jag. Pladask! Gillar de sockersöta motiven, och dessutom behöver (?) jag guldsmycken då jag har så lite att matcha med de gånger jag vill bära guld. Guld som detaljerna på min väska och en jacka och så vidare. Så jag behövde armbandet. Faktiskt. Och så behöver jag ett par boots, gärna sådär Acne-snygga, men det finns ju inte här, så funderar på ett par vanliga, låga MC-inspirerade. En vinterjacka är också viktigt. Emma köpte en dödligt snygg från Zara i helgen, lite avis, men hon var supersnygg i den. Jag vet inte om jag är sugen på en gosig dunjacka med stor pälskrage eller någon lite stiligare/häftigare variant. Än har jag inte hittat den, den saken är så säker. Men jag har inte all tid i världen. Hjälp?



Mitt nya, fina armband från Juicy Couture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0