Möndaay

Måndag kväll, har precis gått och lagt mig med datorn i sängen efter en lång dag. Idag har jag hunnit med mycket faktiskt, började min morgon med Emil i Lönneberga med Alice, efter det gick vi till parken och lekte och räknade ekorrar, vi hann se så många som elva stycken på typ en halvtimme så det kryllar verkligen av dem! Efter det gick vi hem och åt lunch, barnen åt fiskpinnar med ris, jag och Helena åt jättegod tomatsoppa med stekt zucchini i. På eftermiddagen tränade jag första gången på flera dagar, har ju inte vart helt frisk, men idag kände jag mig bra och körde på i hemmagymmet!
Sen barnen kom hem har jag gjort varma mackor i ugnen till dem, vilket de tydligen aldrig ätit förut? Det var typ standard när jag var barn, älskade det med ost på! Men det uppskattades, woho! Jag kan härmed också utnämna mig själv som slott-byggare av högsta grad, har monterat ihop ett slott som Alice fick på sitt kalas igår. Hon fyller ju fyra imorn! Kolla vad fina grejer jag köpte till henne igår, är faktiskt mycket nöjd själv och håller tummarna för att det passar henne!
Nu blir det Gossip Girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0