Pancake House


Jag, Emma, Anne-Sofie och Evelina brunchar på Pancake House

Idag åt vi brudar brunch på Pancake House, är ju inte världens största fan av pannkakor, men vad sjutton! Är man i USA måste man ju äta American Pancakes, så är det bara! Så det blev omelett med skinka, American Pancakes med lönnsirap, grädde och färsk frukt! Det var faktiskt rätt så gott, väldigt mäktigt, men värt! Stället var väldigt typiskt amerikanskt och såg inte ut att ha ändrats så mycket sen de öppnade på 60-talet, men det var bara mysigt.
Var barnvakt ikväll åt tjejerna medan föräldrarna var ute och åt ihop. Så jag och mina små tjejer gjorde fruktsallad och tittade på TV, sen så läste vi en bok, myste och sov. Precis när tjejerna har somnat så börjar det banka något hemskt på nedervåningen, först tror jag att det är hamstern som gör ljud ifrån sig som den brukar, men det blir bara värre och intensivare. Så Julia vaknar, tittar på mig, och jag flyger upp ur sängen och ner för trappan. Utanför trappan ser jag ett spänt snöre som rör sig fram och tillbaka, jag sliter rädd upp dörren och upptäcker att snöret är fäst i knackhandtaget på dörren! Så jag springer efter en sax, klipper av snöret och pekar fuck you rätt ut i luften och hoppas på att träffa den skyldiga. Min puls är uppe i 180. Livrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0