Pictures


Bilder ifrån fontänen i Millenium Park, Navy Pier, en godisaffär jag hittade, Hancock Tower

Har vart på upptäcktsfärd längs vattnet och kom efter en timmes promenad till Navy Pier idag där jag strosade runt i solen, åkte parisehjulet, alldeles ensam, som ni kan se i mitt lilla video-klipp nedan. Jag åt en god lunch, kycklingburgare med avokado och pommes och satt och läste i solen. Efter att ha sett allt jag ville se där gick jag vidare mot shoppinggatan och gluttade i butiker, köpte lite smågrejer som jag kan visa en annan dag. Jag är supertrött i kroppen och skallen nu, och totalt urladdad av skratt. Har suttit och skrattat så tårarna runnit, och vart tvungen att kväva varje ljud för att familjen här inte ska tro att jag är heltokig. Har haft en jättebra dag, önskar att jag kunnat dela den med någon på riktigt. Jag saknar mina vänner och min familj, det går inte att sticka under stolen med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0