Saturday

Idag känner jag mig bättre, men slö, trött, utmärglad, precis sådär som man brukar när man är på väg åt rätt håll men inte riktigt friks än. Men idag har jag lyckats få i mig en avokado, ett ägg och lite surt godis, så jag är på bättringsvägar! Tyvärr har även Alice blivit sjuk och börjat kräkas under natten, men det är något som går då jättemånga barn i tjejernas skolor är magsjuka.
Ikväll ska jag sitta barnvakt, trots att vi alla är sjuka, men det lär nog bli väldigt lungt eftersom det är stor brist på energi just nu. Odd är nämligen i Norge och Helena ska ut en sväng på stan. För oss här hemma lär det bli en tidig kväll, håller tummarna för att det går bra.
Imornbitti ska jag vara hos frisören 09.45, jag hoppas verkligen jag orkar upp och iväg tills dess för jag behöver verkligen gå dit!
Nu vill jag må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0