Sleep over


Ska bjuda tjejerna på cup cakes ikväll

TGIF, äntligen här! Är jättepeppad på att åka ut till nordvästra Chicago för att hänga med härliga svenska au pair tjejer, vi ska äta tacos, jag har köpt med mig fina Oreo Cup Cakes, vi ska leka lekar, sen ska vi ha sleep over! Imorgon blir det nog shopping på ett eller annat håll! Tror vi kommer ha jättemysigt!
Imorgon kväll sitter jag barnvakt igen, har jobbat sex dagar i veckan varje vecka utom en sen jag kom hit, så det känns rätt hårt även om det inte handlar om många timmar varje gång. Man kan ju inte planera in några större utflykter när man bara har en helt ledig dag i veckan. Finns ju massor med saker jag vill göra och utforska, och det mesta är ju inne i stan så det kräver tid och ofta räcker inte en dag. Jag hoppas verkligen att jag kan få en hel helg ledig snart! Jobbar man som au pair "på riktigt" har man rätt till en ledig helg från fredag kväll till söndag kväll en gång i månaden, och jag önskar att jag kunde ha sånt att hänvisa till i sånna här lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0