Sol och tjugotre sköna grader



Jag är glad! Det är toppenväder, men framför allt - JAG HAR HITTAT ETT GYM! Woho! Har ju letat gym här som en tok, men inte hittat nåt som jag kan ta mig till själv, som har kortare kontrakt, som man får skriva kontrakt med trots att man inte är amerikansk medborgare och så vidare. Men idag var jag på en långpromenad trots förkylning och krasslig hals, och så hamnar jag i något som heter Westmont. Det ligger 15-20 min ifrån oss, och där låg det ett litet fräscht gym som har precis allt jag letar efter! Fria vikter, konditionsmaskiner, kettle bells, några pass och urgullig personal, men till det bästa, jag kan joina i två månader utan problem! Kalasbra, nu ska jag bara bli frisk, sen signar jag upp mig!
Snart kommer tjejerna hem, då blir det mellanmål och lite lek och sen har Julia fotboll.
Ikväll ska jag och Viola till ett outlet shoppingcenter i Aurora, tar typ en halvtimme med bil så hon hämtar upp mig, det blir kul!
PS. Min pappa är jättegullig, ska bara bestämma mig! Återkommer! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0