Söndagsmiddag









Vi firade Evelinas födelsedag hemma hos hennes världfamilj som bjöd på middag och efterrätt. Vi kom mitt under halloweenförberedelserna och pumpautskärning! Vi stod och tittade på när familjen gjorde häftiga, läskiga pumpor till entrén. Sen var det dags för middag. Det serverades amerikanska hamburgare, potatis i ugn med ost över och en god sallad. Kalaset avslutades med en stor kaka överöst med sockrigt söt chokladglasyr, vilket man aldrig tackar nej till! Dessutom hade ju Emma och My bakat chokladbollar, och oj vad gott det är! Hade i alla fall en väldigt trevlig söndag, stort tack!
Har vart en rätt onyttig helg, hehe, men jag är ombytt och ska iväg till gymmet nu för att kompensera. Ska köra ett av de passen jag fick när jag hade personlig tränare tre gånger i vintras! Crossfit, go, go, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0