Telefonterror


Nyår 08/09

Haha ja, i vilket land jag är i, så får jag alltid mystiska telefonsamtal ifrån okända människor! För er som inte hört det förut så fick jag ju telefonsamtal till jobbet på Dune i London med killar som frågade efter mig och ville prata med mig, många helt okända, vissa som jag kände till! Det var helt galet och blev jobbets snackis vid många tillfällen. Och nu är det dags igen! Igår ringde någon "Eric" på hemtelefonen och frågade efter mig?! Påstod att han råkat radera mitt mobilnummer och var tvungen att ringa på hemtelefonen, men jag var inte hemma och Helena gav som tur var inte ut mitt nummer. Så han bad henne ta hans nummer, sagt och gjort. Idag fick jag höra om killen, hade inte den blekaste om vem han var eller hur sjutton han fått mitt nummer, så jag ringde upp. Denna "Eric" svarar och frågar om jag minns honom, vilket jag inte gjorde, eftersom jag inte visste vem han var. Då berättade han att han va kompis med en annan kille som jag faktiskt visste vem det var, och han ville ha Yvonnes nummer som han "råkat radera". Jag gav det inte utan frågade i stället hur i hela värden han hade det här nummret, jag menar, jag kan det inte ens, jag har det endast på mobilen som jag ändå inte har med mig ut, jag skulle aldrig ge ut ett hemnummer till en kille m.m. Han påstod att Yvonne gett hans kompis mitt nummer? Fattade ingenting, sa åt honom att aldrig ringa, och la på. Rörig story, inte heller lätt att förklara för Helena som givetvis undrade vilket weirdo som ringt. Jag fattar ingenting, hur, hur, hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0