Tröttmössan själv!

Är så slut! Helt död, ögonen trillar ihop när som helst! Har precis haft en massa folk här på öppet hus för Helenas reflexer som hon säljer här i USA, det finns ju inte sen tidigare av någon konstig anledning! Reflexer som är en självklarhet i Sverige, jag menar, alla barn har haft det, alla träningskläder och skor har det, vinterjackor - rubbet. Men här finns det lixom inte, så Helena valde att starta eget och köra på det, det har gått superbra ikväll och jag ska lägga upp bilder imorgon. En väninna till henne hade även sina smycken till försäljning under kvällen, och jag blev kär i ett stort och maffigt (såklart) halsband, så jag fick gå som "modell" och bära det under kvällen. Jag var glad! Även om jag kan få det för halva priset är det lite utanför min budget, men jag har tills imorgon på mig att bestämma mig. Vad tycks? Ord. pris är 1400 kr..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt men dyrt.

2010-10-07 @ 07:34:31
Postat av: Pappa

Hej Sofia, hoppas att du piggar på dig snart.

Du, om du gillar halsbandet och du får det för halva priset kan jag tänka mig att dela på resten med dig.

Saknar dig, puss

Pappa

2010-10-07 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0