Ute igår, inne idag


Jag, Julia och Viola på väg till stället

Igår var jag ute med tjejerna ovan och Yvonne, vi drack vin, dansade och hade trevligt! Tycker dock att det är så tråkigt att det tar så lång tid att komma till ställena, jag menar, det tar fyrtiofem minuter med tåget, sen ska man promenera till tunnelbanan och sen sitta på den i tjugo minuter. Det tar ju en och en halv timme att komma fram kommunalt! Men, vi kom fram till slut och hade en kul kväll! Ikväll ska de ut igen eftersom det är Julias sista helg innan hon åker hem igen, jag själv orkar inte två kvällar i rad och har stannat hemma och ätit jättegod grillad biff med grillade grönsaker och till efterrätt grillad ananas i kanel och socker! Mycket grillat av mästergrillaren Odd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0