En lyckad fredag





Igår kväll samlades ett litet svenskt tjejgäng bestående av Anne-Sofie, Emma, Evelina och jag för att äta tacos, dricka drinkar och ha trevligt ihop! Tacomiddagen var superb, jättegott att få äta svensk taco, drinkarna gjorde oss alla precis sådär härligt fnittriga och pratglada. Vi åt efterrätt bestående av cup cakes och hembakad kladdkaka, så gott och efterlängtat! Jag kan nog inte säga annat än att mitt lilla "vem-spel" gjorde lite av en succé då vi höll på med det i säkert två timmar, det blev som förväntat massor med skratt och diskussioner och nu känns det som om jag har ett betydligt bättre grepp om de härliga brudarna! Satt och berättade om massa roliga upplevelser, historier och tankar. Hela kvällen fick ett diffust lugn att sprida sig inom mig där jag kom fram till att jag inte är så tokig, haha, och att jag inte heller är särskilt ensam!
Senare under kvällen kom även My och två utländska au pair tjejer! Hade hur trevligt som helst och skrattade utav bara den, riktigt lyckad kväll och oj så skönt att slippa åka hem och i stället bara sova kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0