Vem?

Här är de lappar jag fick, alltså valde de mig på följande frågor, håller ni med? Är det jag?
Ren fakta behövdes ibland, tyckte jag!

Emma kollar sina påståenden
Anne-Sofie räknade ihop sina lappar

Evelina

Mina frågor om "vem?" funkade jättebra under kvällen, är glad att jag kom på det! Här får ni läsa alla frågor som ställdes under kvällen:
Vem kommer att gifta sig först?
Vem dagdrömmer mest?
Vem skulle bry sig minst om att bära samma kläder i en vecka?
Vem skulle snabbast sluka en påse chips?
Vem skulle springa 5 km snabbast?
Vem har gjort minst antal olagliga saker i sitt liv?
Vem är mest kändiskåt?
Vem har druckit mest champagne i sina dagar?
Vem skulle tro på vad en spådam berättar?
Vem är har flest fobier?
Vem skulle ha störst chans att vinna Paradise Hotel? (Spel, lögner, fest och övervakning)
Vem har störst chans att vinna Idol? (Sång, kritik och media)
Vem har störst chans att vinna Robinsson? (Öliv, tävlingar och svält)
Vem har störst chans att vinna storkovan i Americas funniest homevideos? (Ren humor)
Vem skulle med störst hamna på omslaget av en skvallertidning?
Vem är smartast?
Vem skulle bäst kunna mjölka en ko?
Vem är minst händig?
Vem shoppar mest?
Vem skulle kunna offra sin lilltå för en jorden-runt-resa?
Vem är slarvigast?
Vem är mest kapabel att döda en människa?
Vem skulle klara längst tid utan mat?
Vem skulle klara längst tid utan alkohol?
Vem skulle kunna jobba tre timmar extra per vecka som ”städerska” för $ 50?
Vem har kysst flest?
Vem har flest ex?
Vem skulle klara sig sämst utan dator och mobil?
Vem skulle aldrig klara av att vara tyst en hel dag?
Vem skulle passa bäst som man?
Vem skulle passa bäst in i kungafamiljen?
Vem skulle passa bäst som hemmafru?
Vem skulle sämst klara av att inte se sig själv i spegeln på en vecka?
Vem skulle vara mest kapabel att acceptera $ 10 000 för att stå naken i entrén till Willis Tower i en timme?
Vem har kortast stubin?
Vem skulle mest troligen skaffa en amerikansk pojkvän?
Vem kör bil sämst?
Vem är fegast?
Vem är minst artistisk?
Vem hade bäst betyg i gymnasiet?
Vem hade den tidigaste fyllan?
Vem har flest vänner på facebook?
Vem är taggad på flest bilder på facebook?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0