10.40


Här är lilla jag idag i sängen med min kära dator

God förmiddag (?) mina vänner! Klockan är inte mer än 10.40 här i den härliga staden Chicago, solen skiner och det är varmt och skönt ute. Hur jag vet det? Jo, jag vaknade amerikansk tid kl 07.00 och gav mig ut på 55 minuters powerwalk, gick hem och duschade och åt frukost, sen gick jag med Alice till parken i en timme. I parken träffade jag en av grannfamiljernas au pair som hade med sig sina två små, så Alice och Cody lekte ihop medan jag och Yvonne satt och pratade i solen. Nu är jag ensam hemma och om ett tag ska jag, Helena och Alice iväg och handla och äta lunch! Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sofia. Vad kul att höra att du trivs och har kommit tillrätta i ditt nya "hem", rummet och badrummet ser ju jättefint ut. Hoppas att du kommer att trivas. PS är din nya Aupair vän svensk eller?

Puss

Pappa

2010-09-10 @ 18:00:32
Postat av: Sofia J

Ja, det känns verkligen super! :)

Nej hon är en tyska på 23 år, tror inte det bor några svenska au pairer här!

Puss!

2010-09-10 @ 18:12:08
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0