30e september


Dagens tillbehör

Efter en morgon med Alice och tennis samt en play date med lunch, hade jag min egna tid på dagen. Åt en god sopplunch med lax. Sen satt jag i solen och läste ut min bok och jobbade på brännan. Det går bra nu. Nu ser jag fram emot att börja på Hypnotisören av Lars Kepler, mamma läser den och sa att det är de bästa hon läst sen Stieg Larsson, och det låter mer än lovande! Tack och lov att jag köpte den på Arlanda innan avgång helt enkelt!
Snart kommer barnen hem från skolan, då ska det ordnas mellanmål och lite underhållning innan det är fotbollsträning i det härliga vädret. Förhoppningsvis har jag tid att göra min i ordning inför kvällens middag innan gästerna kommer, men jag gissar på att jag måste vara kvick. Så nu har jag duschat och målat naglarna för att vara på den säkra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0