Det nya svarta

Här i Claredon Hills där jag bor skulle man kunna tro att alla är världens största och effektivaste hurtbullar, och varför det undrar ni då? Enkel förklaring på den frågan, jo, alla springer omkring i träningskläder dagarna i ända! Adidas-tröja och shorts har vart dagens absolut största hit på pre-school! Och jag vill ju inte vara sämre jag (höh?) så jag kör ju på samma stil, i alla fall en liten stund om dagen! Körde ett kort 40-minuterspass med promenad/ jogging/ styrka då jag invigde mina nya gympaskor, man får ju utnyttja tiden väl! Men helt ärligt, jag fattade inte hur rätt Helena hade när hon sa till mig att folk fakitskt går omkring i träningskläder hela tiden, trodde jag kunde ta det med en nypa salt men där hade jag helt fel! Så idag bjuder jag på ytterligare en härlig outfit i träningskläder, haha, säg till när ni tröttnar!


Woooohooo, träningskläder is the new black!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0