Filmkväll, själv


Letters to Juliet

Har just tittat på Letters to Juliet med Amanda Seyfreid, som jag tycker är så underbart bra skådespelerska! En väldigt mysig film, värd att se, men den får ändå bara fyra av fem toasters. Jag valde alltså att ta mig en liten kvällspromenix bort till varuhuset Jewels Osco där man kan hyra film för $ 1, dvs sju ynka kronor för helt nya filmer! Grymt bra! Så jag gick dit, köpte blandad frukt, lite godis och filmen. Filmen hyr man i en automat hur enkelt som helst, så det blir fler filmer där vill jag lova!
Planen med frukt och godis var att jag skulle äta frukten först, vilket jag gjorde, för att sen förhoppningsvis inte vilja ha godiset (eftersom jag ätit massor med sötsaker idag redan...). Men, det gick ju inte som planerat så jag åt upp hela ena påsen godis, och en del av den andra! Men så kan det gå! Som mamma skrev, att jag kanske äter för lite kolhydrater (kan stämma), och nu får jag världens kravings efter det.
Hur som, se filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0