Från en storstan till en annan då!


Från Mälarhöjden till Claredon Hills

Imornbitti 06.35 lyfter planet som ska ta mig långt bort hemifrån, och till ett helt nytt liv för tre månader! Det kommer innehålla barn, en ny familj, en riktigt stor stad, inga vänner på plats, nya möjligheter och forhoppningsvis hemskt mycket roligt! Jag ser verkligen fram emot den här resan, och visst pirrar det i magen och känns lite vemodigt att lämna familj och vänner. Men det handlar om så pass kort tid så det kommer inte bli några problem, eller hur?
Har idag tränat sista passet på SATS för den här gången, ätit min egna favoritfrukost, gått mina jobbiga trappor ifrån tunnelbanan, duschat i min egen dusch och ätit indisk middag med familj. Sista gången för den här gången!
Alla ni, lova att ni saknar mig, för jag kommer sakna er! Och glöm för guds skull inte bort mig, för ni måste stå med öppna armar när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Jenny och Emelina

Herre gud, åker du redan! men då kommer vi typ komma hem samtidigt:) LYCKA TILL men allt och alla!!

2010-09-08 @ 09:48:18
Postat av: Sofia J

Tack brudar :D

2010-09-10 @ 03:08:27
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0