Från i fredags kväll

Först hade jag lite beslutsångest vilken look jag skulle köra på, backslick och mycket eyeliner, eller klassiskt med fönat hår. Gillade båda, men den ena mer än den andra - för den här gången! Mötte upp Yvonne och Viola och tog tillsammans tåget in till stan, en sväng med tunnelbanan för att sen dela på en flaska vin. Därefter begav vi oss mot en bar med live musik kallad Uncle Fettis, och vi mötte upp Julia och hennes vän Barbara. Vi dansade som tokar, sjöng med i live musiken och hade trevligt. Lyckades spåra den enda flaskan vin som existerade på hela stället, och det är inte första gången jag kommer till barer utan vin! Why? Hur som helst, kul och spårad kväll! Förresten, vilken hår/ make up gillar ni bäst? (Mamma, pappa, och mormor, jag vet att ni tycker den andra..)






Kommentarer
Postat av: Mami

Halloj!

Båda är ok men lite mindre är bäst! Älskar dig.

2010-09-27 @ 06:19:46
Postat av: hanna

den andra. PUSS MISS U

2010-09-27 @ 20:49:34
URL: http://hjo.blogg.se/
Postat av: Linn

1:a är sexigast och 2:a är snyggast. Bäst att köra på snyggast i USA. Vet inte om de klara av en sådan sexbomb där borta ;)

Saknar dig så mycket Sofia! vill skypa snart?

2010-09-27 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0