Fredag


I det fina shoppingområdet

Helena och Alice

TGIF! Och vilken mysig sådan, har vart underbart väder hela dagen! Jag hängde med Helena och Alice till Oakbrook under tiden Julia var i skolan idag, där finns fyra stycken varuhus motsvarande Åhléns/ NK samt massa andra butiker utanför. Det vankades lunch och shopping. Besökte där min första Victorias Secret butik, happiness in a bag så att säga! Skämt å sido, men det var hur stort som helst och jättefina underkläder överallt. Efter spanande i massa butiker (och nej, inget köp än) så åkte vi hem och jag satt på altanen i solen och läste, jätteskönt.
Nu har vi precis avnjutit en grillmiddag med riktiga amerikanska steaks, inga små bitar vill jag lova! Och till det en jättegod sallad med jordgubbar och chevé, mums! Nu - filmkväll hos Yvonne som bjudit med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0