Gammalt och nytt


Iskaffe och Michael Kors klocka

Åh vet ni vad jag börjat dricka igen? Det är något som jag ofta drack på somrarna när jag jobbade på Café Riddarholmen när jag var typ femton! Kallt kaffe, mjölk och is! Passar perfekt när man är kaffesugen en varm dag, och jag är så glad att jag kom på det igen. På caféet serverades dock kaffet med en kula vanlij eller chokladglass i, men jag satsar på den lite nyttigare versionen utan. Testa!
Och kolla in klockan jag hittade i en katalog från det svenska varuhuset Nordstrom, en Michael Kors klocka som är helt underbar. Den är liksom mitt emellan silver och guld vilket jag tyckte var en superfin färg, den skulle jag vilja ha. Jag ska bara fundera ut om den är värd en fjärdedels månadslön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0