Hemma efter en dag i Chicagos down town


Tyskar?

Jag och Yvonne

Inne i city

Min stora smootie var perfekt på hemvägen

Det har ju varit en tysk tillställning utanför stan idag, och eftersom Yvonne och hennes vänner är tyskor, så ville de såklart dit! Och de bjöd med mig. För att sammanfatta det hela räcker det med att berätta om bratwursten vi åt - det föll inte riktigt mig i smaken. Men visst var det roligt att få hänga med och dessutom se en glimt av stan, för den har jag tänkt att besöka imorn! Tåget tar ca 45 min, hade det inte kört så sjukligt långsamt hade det säkert gått på 20! Men men.. Bara att vänja sig. Hade färdkost på vägen hem i alla fall, beställde en liten smootie men killen som gjorde den bjöd mig på en stor - gulligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0