Inte helt hundra


Tröttfia

Åh jag känner mig inte helt frisk längre! Barnen är snoriga och förkylda, jag känner att något i min kropp movilligt går samma öde till mötes. Halsen känns som ett sandpapper, huvudet är inte riktigt med och jag har ont i ögonen. Något tokigt är det, men jag dricker i vanlig ordning the med honung när det vankas förkylning och halson, samt dricker juicer och äter massor med färsk frukt. Frukt och bär har jag ju ätit i mängder på sistone, så det är ju inte direkt så att det fattas vitaminer, men immunförsvaret klarar väl inte allt trots det. Nu ska jag sova mig frisk, har hört att det kan vara den absolut bästa vägen att gå.
Imorn är det stor middag här med Odds (pappan i huset) kollegor och respektive, så det bli en buffé med massa gott på stående fot för att det ska bli mer öppet och mindre stelt. Alltid kul när det händer lite! Men om barnen "spårar" som Helena uttryckt sig, så tar jag hand om dem. Annars hänger jag bara på. Men det här ordnar jag, vare sig jag är frisk eller inte!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gulle!

Vad trist att du inte är riktigt frisk. Det är inte vi heller. Hoppas inte barnen "Spårar" ikväll då! Ha det så trevligt.

Puss

2010-09-30 @ 06:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0