Något jag saknar...






Ett axplock av allt roligt

...Bortsett från min familj, mina vänner, mina svartvita kilklackar och svenskt godis såklart, så är det London! Har inte saknat det så mycket innan, utan bara tänkt tillbaka på det som en underbar del av mitt liv. Men nu när jag läser om så många bloggerskor som är där eller precis varit där blir jag så avundsjuk! Det är ju mitt London, inte deras?! Jag tittar tillbaka på bilder och minns hur bra vi hade det där, en egen liten lägenhet, nära till favorittjejerna, till gymmet och till jobbet och massa kul. Bra och spännande uteliv, något nytt i stället för Stureplan. Nya människor och helt nya problem som var till för att lösas. Saknar att bara kunna bjuda hem tjejerna på en enkelt soppkväll och skvallra i timmar, eller bara fixa oss ihop inför en utekväll. Det var lixom vi emot världen, och det gick så bra!
Jag klagar inte på min sitution idag, utan tycker det är enormt spännande, lärorikt och roligt. Men här borta har jag mycket tid och möjlighet att reflektera över det som varit, vilket känns fint! Såklart känns det konstigt att ha lämnat alla vänner hemma, men samtidigt får jag påminna mig själv att det bara handlar om tre månader! Hur som helst, man ska glädjas åt både det man har, det som varit, och vad som komma skall!


Kommentarer
Postat av: Mami

Klokt skrivet min sköna!

Jag saknar också London.

Pusselipuss

2010-09-23 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0