Ojojoj


Alice
Julia

Vilka
väder vi haft idag! Strålande sol och trettio grader, sjukt hög luftfuktighet, åska, bilxt och skyfall! Allt på en och samma dag, som tur var kom vädret i ovan beskriven ordning, vilket gjorde att jag lyckades kamma hem flera härliga soltimmar, kalasbra! Nu är jag lika brun, (om inte brunare?), som jag var i sommras och det känns hur lyxigt som helst. Den som är avundsjuk räcker upp en hand!
Så, idag började jag inte jobba förrän vid tre så jag tog en timmes promenad, duschade, solade och läste! Sen flera timmar senare drog det igång, då var det lite mellanmål och sen fotbollsträning som gällde. Strax efter det åkte vi till en japansk restaurang och åt sushi/ sashmi. Idag har varit en lugn och skön dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0