På vägen hem


Här är favoriten, men vågade mig på en nyhet idag, en "iced white chocolate coffe"

Kom nyss hem ifrån en kvällsfika med fyra andra au pair-tjejer här i området, gick till Starbucks som bara ligger några minuter härifrån. Det var två av de jag träffat innan, och två nya! Det var faktiskt trevligt, skrattade en del och pratade massor, betydligt lättsammare stämning än sist! En av tjejerna har erbjudit sig att bli min gymkompis då vi planerar att börja på samma gym, och man behöver ta bilen dit och hon har såklart körkort - toppen!
Haha, däremot så kände jag en stor saknad av mina svenska vänner på vägen hem och kunde till slut inte hålla mig... Så jag började prata för mig själv, "Hejsan mamma och pappa! Ha det så kult på restaurangen, vad äter ni förresten? Jag uuuundrar vad ni äter....", haha, tror ni jag fnissade för mig själv hela vägen hem då? Ni som gissade ja, ni känner mig! Kanske ska jag tillägga att ni, mina vänner, är oersättliga!

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad kul att du träffade nya tjejer. Jag kan se dig gå där och härma den stackars killen och småfnissa, hoppas ingen såg dig!

Puss

2010-09-16 @ 06:35:41
Postat av: Emma

Hahaha! Du är underbar min fina vän! <3

2010-09-16 @ 08:52:57
Postat av: Sofia J

Haha ja, jag har ju inte fått säga den på över en vecka lixom.. Försökte med lilltjejen men hon sa att de skulle äta glass till efterrätt och sabbade hela poängen (hon tyckte nog inte jag var så kul..)

2010-09-16 @ 19:51:25
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/
Postat av: c

måste bara fråga, är du i usa som au pair? jag fick för mig att du skulle bo hos släktingar eller vänner till familjen så är lite förvirrad haha

2010-09-16 @ 21:05:23
Postat av: Linn

Hahhahah ha det så KULT på restaurangen !!

Love you babe!

2010-09-16 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0