Pizza, på riktigt!


Casual friday, nyköp tröja förresten!

Check! Då har jag ätit min första amerikanska pizza, och helt ärligt, det var huuur gott som helst! Vi vart bortbjudana på en enkel pizza-middag hos några av familjens bästa vänner, en väldigt casual tillställning. Så det var vi, dem, samt deras grannar. Vi hade jättetrevligt, pratade mycket, åt goda pizzor och drack lite vin. Nu är klockan halv nio, så som ni förstår så vart den ingen sen kväll utan bara en liten mysig middag. (Tack och lov, en anledning att sminka sig, vilket jag inte gjort på dagar! Vad händer med mig? Träningskläder och osminkad...)
Under dagen har jag inte gjort mycket mer än tränat, solat och vart lite, lite med tjejerna. Det vi gjorde var ungefär att baka banankaka, så idag har vart en lugn dag för min del. Imorn blir det nog till att göra stan efter ett par timmars jobb sådär på morgonkvisten. Tjingeling!
PS. Jag är inte au pair utan bor hos en familj som är vänner med min familj, men jag jobbar med att ta hand om deras barn. Dock inte genom någon förmedling och endast för tre månadares tid.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin du var gumsigos :) Saknar dig!

2010-09-18 @ 12:02:17
Postat av: Sofia J

Tack sötis <3

2010-09-18 @ 16:38:48
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0