Pust, nu är det så nära!


Känner mig lite "on top of the world" just nu, och bättre lär det bli

Duktiga jag började dagen med ett träningspass på SATS Zenit vid Centralen, ett mycket stort och fräscht gym där man tränar under glastak - känns som om man är utomhus! Förra veckan tränade jag mån-fre, så vill jag fortsätta!
Nu är helt slut i skallen av allt plockande och packande, jag gjorde ju lixom det här för inte alls länge sen, och nu igen! Den här gången packas max 2x23 kg plus 8 kg handbagage och datorväska. Inga 74 kg nu inte, men vi får se vad som händer när jag ska hem... Sitter nu bland högar av kläder och bara suckar, jag orkar inte hämta mitt parlaply, mina ballerinaskor, mina cykelbyxor från tvätten, min fönborste eller fotoramarna med bilder på familjen med mera. Allt är på olika ställen och det känns som en orientering i mitt eget hus.
Ikväll ska jag träffa mina tjejkompisar på en liten hej-då-middag på Vapiano, vi ska bara ses och mysa lite! Det ska inte bli någon stor grej - är ju bara borta i tre månader kära ni. Allt kommer gå att följa i bloggen ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0