Skapligt trött, så att säga

Har sprungit omkring i stan idag och försökt hitta min väg till alla butiker jag längtat efter att besöka, att hitta allt har varit lättare sagt än gjort! Igår gjorde jag en massa research för att veta vart jag skulle, vilka butiker som låg var och så vidare, och det gick ju bra. Problemet blev ju snarare att utöva min plan i praktiken! Hann ju bara med hälften, eller kanske bara en tredjedel av allt jag hade planerat! Herre gud så stort det är, och långt emellan allt! Så efter ca två timmar i stan hade jag inte hittat eller settt en enda butik! Kan ni fatta? Jag menar, åker man in till Stockholm så möts man ju av butiker vilken station i city man än kliver av på! Jag virrade runt (och var kultrurell och tittade på fina saker) utan att hitta en enda butik. Men, sen så, då hittade jag lite grann i alla fall. Det blev Forever 21, Macy's, H&M (!), Urban Outfitters, Footlocker och lite så, köpte mig nya träningskläder och en annan tröja.
Nu är jag helt slut, men jag vet tills nästa gång vad jag ska göra - det vill säga det jag inte hann med idag!


Chicago

Chicago

Crown Fountain

Jag i Jay Pritzker Pavilion

Cloud Gate

Cloud Gate

Cloud Gate

Jay Pritzker Pavilion

Jag önskade mig något i Millennium Monument

Tony Tasset Eye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0