Update


Under Cloud Gate

Nu har jag precis kikat på nya säsongen av Gossip Girl, missade ju tyvärr hela förra då jag var i London, så jag hängde för sjutton inte med i svängarna! Någon som vet vart man kan kolla online på GG säsong fyra?
Hängde med Alice i lekparken hela eftermiddagen, lekte med henne varvat med att bara hålla ett öga på henne då hon lekte med alla de andra barnen i parken. Det var så roligt att se hennes process från att inte våga leka med de andra till att springa omkring skrattandes med dem, hon påstod nämligen att hon var sååå blyg. Vilket lättade upp sig! Härligt att vi dessutom haft toppenväder, hoppas bara det håller lite till.
Vad mer? Jag har lekt med Barbies, ätit middag och god-natt-kramats, känner mig nästan mer och mindre vuxen på samma gång! Kan ni förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0