Lördagsaktivitet


Idag fick jag höra att jag hade fin hy, då blev jag glad!

Tog en promenad till Starbucks som planerat, gick bort till ett område som heter Hinsdale där de även har lite småbutiker och så vidare. Så när jag traskade omkring där så låg det plötsligt en butik där som hette Stockholm! Tror ni jag vart förvånad? Där fanns det Acne, Cheap Monday, Ittala, Åska med mera, så det kändes kul! Så jag gick runt lite där och i några andra butiker för att sen landa på Starbucks för en Java chocolate frappuchino.
Nu är jag bara hemma, om ett par timmar ska jag in till stan med Yvonne, Julia och Viola för att gå till någon bar. Ska bli trevligt att träffa lite folk (om jag lyckas ta mig in det vill säga..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0