God morgon, eller något



Stockholms tröttaste tjej, och min sysselsättning

Två timmars sömn efter jobb i natt, jag är grym som kan stå på två ben med öppna ögon, och dessutom förbereda fika till mig och mina söta vänner idag.
Hej vilket ös det var igår, helt sinnessjukt med folk! Hetsigt och galet, men ändå väldigt kul. Hade en så gullig gäst som jag bara ville pussa på och ta med hem, inte ordagrant, men tror ni fattar galoppen. Han var väl ganska nybliven 18 år och såg ut som en riktig mammas pojke, ber om att få bord och beställer in en 3-liters Tattinger. Är supergullig, trevlig och tacksam hela kvällen. Tackar för allt man gör, det vill säga plocka undan, komma med nytt, hämta det, göra så. Jag säger till Emelina under kvällen hus söt han är och att man nästan vill äta upp honom. Vid kvällens slut kommer han fram till mig, tar mig åt sidan och säger att han verkligen vill tacka för väldigt bra service under kvällen och att han vill ge mig extra dricks och att jag är toppen. Han står och öser tacksamma komplimanger, på ett snyggt och trevligt sätt, och frågar om jag jobbar nästa helg. Sen ger mig ett par hundralappar. Jag tackar och tar emot, säger att han var kvällens gulligaste och ger lillpojken en kram. Han gjorde min kväll. Det finns verkligen folk som är söta, men i regel så utgör dem ca 5 % av publiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0