Presenter från igår




Här är vad jag fick i födelsedagspresent av min kära familj och av mina söta vänner Emma & Joanna! Dock avslöjade de att det fanns mer... MER!? Hallå! Jag är nyfiken! Blev jätteglad för mina fina presenter hur som helst, ska iväg och kolla på en telefon nu i dagarna. Det står mellan en Iphone4 och någon typ av HTC, möjligen Desire HD. Är det någon som är villig och bjuda på lite feedback på antingen Iphone eller HTC, för/ nackdelar? Jag vet ju själv inte eftersom jag aldrig haft smart phone..

Kommentarer
Postat av: malin

Haha okej :P Nej men jag kom bara att tänka på det när jag såg dig... Lite halvflummigt sådär..

Jag såg adressen på din FB sida :)



Fina presenter :)

2011-04-07 @ 21:02:23
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: c

köp HTC incredible S, den är bäst!! :)

2011-04-09 @ 18:09:25
Postat av: c

köp HTC incredible S, den är bäst!! :)

2011-04-09 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0