With the sun comes a smile


Från i lördags, innan utgången med Linn

Man kan ju inte annat än må bra när det är soligt och varmt, jag är galet årstidsberoende som person och älskar sommaren, avskyr vintern. Ljus, sol och värme är en kombination som kan få mig att bli lyckligare än ett barn på julafton. Har spenderat de senaste dagarna ute i solen på min altan i bikini, mår så bra av att få lite färg och bara slappa. Fick höra på tunnelbanan i lördags att jag "var brunare än Linn" som var på besök i Sverige ifrån Barcelona, gissa om jag blev glad, men inte hon? Nej men, hon var väl snäppet brunare får jag erkänna, men det kändes skönt ändå.
Är galet glad. Fortsätt såhär vädergudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0