Inte helt rätt

Ungefär såhär stel!

Idag har fasen inte riktigt varit min dag, stel och svettig, haha, precis så har jag varit hela dagen! Nackspärr förklarar stelheten, det kvava, äckliga vädret svetten... Ha! Däremot har jag gjort en massa trevliga saker idag ska ni veta, inte alls så pjåkigt! började som sagt på KTH med Jenny som hade upprop, jag var mentalt stöd, en extra Jenny, och en bra kompis! Sen fick jag fördriva tiden själv eftersom Jenny blev bortrövad av män i kavaj och decimeterlångt skägg. Hjälp.
Amanda och Emma underhöll, och sen slöt Filip upp för lunch med mig och Amanda. Åt en riktigt god hälsotallrik med lax på Bolero (?) lite otippat sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0